Dec 27, 2011

Mencari Cahaya: tika aku telah melukakan dia.....

Maaf...
Di atas perbuatanku...
Memalukan mu...
Melukakan mu...
dan mungkin...
menghinamu...

Maaf...
aku tidak berniat begitu...
mungkin aku tidak sedar akan perbuatanku...
yang menconteng arang di muka kamu...
Lantas kamu merasa dihina dan terhina...
dan kamu menyifatkan perbuatanku sebagai menghancurkan dinding yang telah kamu bina...

Maaf...
aku bodoh...
telah melakukan sedemikian rupa...
lantas melonjak rasa hampa...
menghancurkan titian persahabatan yang sedang dibina...
dan aku tahu...kamu sememangnya tidak mahu lagi...

Maaf...
aku tidak pandai bermadah...
apatah lagi memujuk...
juga tidak mampu membait kata2 manis untuk kamu...
namun aku hanya mampu berkata...
setulus hatiku aku memohon kamu menggenggam jari-jemariku yang bersusun sepuluh..
memohon kemaafan...
mengharapkan kamu menerima...

Maaf...
hatiku sedang lemah...
sedang sakit...
kerana itu mudah terasa...
walaupun bukan salah kamu...

Maaf...
aku mengundur diri buat sementara...
mungkin agak terasa dengan kata-kata mu..
tapi apa hak yang aku ada...
selagi kamu belum nyatakan kamu memaafkan ku...
aku tidak akan tenang...
Dan aku tau...
hatimu juga tidak tenang...
Kerana perbuatan ku...
aku harap kau tahu...
betapa menyesalnya aku...

Maaf...
Di atas perbuatanku...
Memalukan mu...
Melukakan mu...
dan mungkin...
menghinamu...


3 comments:

  1. perghhhh ~ sedihnya hati ini membaca coretanmu

    ReplyDelete
  2. saya maafkan awak ~
    lain kali awak jangan wat lagi tau
    love u (eeeeuuuuuuwwwwwwwww)

    ReplyDelete
  3. kepada YM Zackotaraya...
    =.='
    wat maen2 kan...
    lalalalala~
    no komen....
    err

    ReplyDelete

Leave A Comment>>>say what's on your mind..n_n

like!!n_n

Say My Name

click!